مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 02:502021-07-12اقتصادي

رونق تولید با حذف قوانین مغایر 


عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: برای رونق تولید باید تمام قوانین موازی ادغام شده و یک قانون واحد  باشد و در مقابل قوانین مغایر حذف شوند.

- محبوب پناهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قوانین متعدد سبب سردرگمی تولیدکنندگان و نهادهای درگیر شده است بنابراین باید بروکراسی های اداری بخش تولید را به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید باید نگاه بنگاه داری تغییر کند، تصریح کرد: باید برای آسیب شناسی در زمینه تولید و رفع موانع تولید، علم دانشگاهیان و تجربه مدیران را به طور همزمان به کار گرفت.

به گفته عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، جراحی اقتصادی با ارائه پیشنهادات مدیران اجرایی و دانشگاهیان و تبدیل آن به قوانین محقق شدنی است.

پناهی افزود: برای ارتقای صنعت و همچنین رونق تولید باید کشور به سمتی سوق پیدا کند که افراد متخصص و با سواد آکادمیک به مسئولیت گمارده شوند تا با استفاده از علم و تجربه خود بتوانند کشور را به سمت توسعه یافتگی هدایت کنند.

به اعتقاد عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، تا زمانی که کشور به سمت شایسته سالاری حرکت نکند و مدیران مسلط به امور بنگاه داری و اقتصاد در راس صنایع قرار نگیرند، تولید و صنعت با مشکلات عده ای مواجه شده و موانع تولید رفع نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید با حذف قوانین مغایر 

رونق تولید با حذف قوانین مغایر